Champagnestolar

 
 
 Jag älskar att göra sådana här små stolar utav champagnekorkar. Det var faktiskt på en resa till just Champagne som jag gjorde den allra första stolen. Jag och Pär satt i baren och drack moet ice och vips hade jag snurrat ihop en. Pär skrattade bara och sa att "dekoratören" måste då alltid pilla med nåt. Sanningen är ju att dom är superlättad att göra. Men jag tycker det blir ett roligt minne av kanske just det där speciella tillfället med just den där champagnen. 
 
Nu sitter jag på tåget påväg hem mot Dalarna igen, ett dygn senare än planerat pga av flygförseningar. Sånt kan man ju inte göra nånting åt tyvärr. Men både jag och Madde missade viktiga möten och Pär missade sitt flyg till Göteborg som var inplanerat idag. Han fick boka in sig på ett senare ikväll. Han sprang av flyget idag för han trodde han skulle hinna, men kom besviken lunkandes tillbaka där jag satt och väntade på mitt tåg efter en stund. Så kan det bli. 
Imorgon är det vanlig jobbdag och gym igen och det ska bli jätte skönt. Många dagar med god mat och vin nu. 
 
/Marit 
felicia:

Jätterolig idé ju! Snygg hylla!!

Anonym:

Din blogg var den första bloggen som jag började läsa😊 tack till dig och kiva att du har kommit tillbaka😊 h. Saara från Ekenäs, Finland

madabouttea.se:

Så sött och roligt!

Kommentera inlägget här: