Tack

 
 
 
Prickiga kuddar från Made by Niina, mattan är fyndad på tokrea, Åhléns. Prickiga lampan kommer från Afroart och "överkastet" är en duk jag köpt på HM home för längesen. Skåpethttp://choicebyanna.se är loppisfyndat och ommålat. 
 
Hej
 
Tack tack tack, för alla fina hälsningar, mail och sms. Era hälsningar gör mig så otroligt glad, vill att ni ska veta det. Jag har ju gått och tänkt och fnulat på detta länge, om jag ska starta en ny blogg, eller inte. Jag vet vad som krävs och hur mycket tid det tar, men jag vet oxå hur förbannat kul det är. Och jag gör sällan nånting halvdant, allt eller inget liksom. Sen peppade "tjatade" Pär och min kompis, Anna, mig jätte mycket, Hahaha.
Och vet ni, jag känner att jag har så himla mycket inspiration som vill ut.....
 
/Marit 
 
Kategori: Inredning Taggar: Inredning, Åhlens;
Stina:

Kul med ny blogg! Följer så klart! Va ursnyggt foto på dig bland inredningen på Åhlens i artikeln!

Svar: Tusen tack.... :-)
Marit

Anna Eriksson:

Du måste fixa så att vi kan följa dig via bloglovin! :) Du går bara in där och lägger till den genom att följa instruktionerna ;) Annars får vi fixa det när vi ses nästa gång <3

Svar: Okej... Tror jag kan ha fixat det nu. Koll vettja..... Puss
Marit

Kommentera inlägget här: