Bedroom in black and white

 
Sovrummet.
 
Skönaste rummet helt klart. Även om jag alltid kommer i säng aaaalldeles för sent på kvällarna jämt. Jag ska liksom "ska bara...." hela tiden. Tvätt, plocka i köket, scrolla på mobilen, duscha, tja ni vet. Jag snittar nog 5-6 timmar varje natt under vardagarna. Men på helgerna, jäklar vad jag kan sova då, kan jag ligga huuur länge som helst. Barnen är ju så stora att dom går upp själva och tar frukost, älskar det. Det är precis som att jag tar igen allting då.
 
Idag kom Thea och Pär till mig och grabbarna. Vi kulle åka skridskor, tyvärr hade plussgraderna gjort att isen var full av vatten. Attans, Pär som skulle få se mig åka skridskor för första gången (har liksom medvetet undvikit detta) Pär har spelat hockey i hela sitt liv nästan. Och jag stannar genom att köra in i sargkansten med skridskorna, hahaha. Så jag blev räddad igen. Jag veeet ju att han kommer skratta ihjäl sig och svischa runt mig med sina jävla skridskor, när jag ser ut som bambi. Mina ungar åker ju tillochmed bättre, och då är inte dom superbra heller.
 
Nu ska jag och Pär gå upp till sovrummet, men förhoppningvis blir det lite mys först ;-)
 
Marit
 
Kommentera inlägget här: