Pipphelg

 
Härliga fredag, älskar känslan på fredagar. Det är jämt tokmycket att göra på jobbet eftersom man vill att butiken ska vara så snygg som möjligt till helgens försäljning. Men jag älskar när det är sådär mycket på fredagar att man nästan inte hinner gå och kissa. 
 
Nu drar jag och Pärra iväg på "pipphelg" Vi gör så ibland. det är liksom inget vi har bestämt eller så. Men jag tror att eftersom både jag och Pär har varsitt förflutet med misslyckat förhållande så vet vi hur viktigt det är. Att både se varandra, skratta ihop och älska ofta och mycket. 
Det är iallafall mina allra bästa relationstips. Sen älskar vi faktiskt att umgås med varandra, vi har så himla roligt ihop jämt. Jag är med andra ord kåt på min bästa vän, hur bra som helst ju. 
 
Så nu har vi packat bilen med både champagne och barolovin. Tigerräkor och hjortfile, skidkläder och sexiga underkläder.
Och denna gång drar till våran stuga i fjällen och åker skidor/snoawboard, spelar kort, badar badtunna och pippar.... 
 
Önskar även er en skön helg. Hej hopp.  
 
/Marit 
Anonym:

Hahaha! Äntligen får vi se MARIT även på blogg 😂😂😂 Du är bara för jävla bra 😍
Kram Erika (Nico)

Kommentera inlägget här: